Onsdag.

Är livrädd just nu. Har just sett the haunting in connecticut (stavning?) med Camilla, vilket är en skräckfilm baserad på en verklig händelse, fy och fan säger jag bara! Nog föratt jag kan tycka att det kanske inte var sådär jätteverklig men, ja, vissa grejer.. Men rädd är jag då! och hur ska jag klara av att sova själv inatt? Det återstår ju att se.

Borde verkligen sova snart för väckaren står på 7.30 eftersom jag ska ta halv-nian till stan sen 9.00 bussen till Boliden. När jag kommit fram dit vet jag inte riktigt vad som händer, typ gå och lägga sig tills jag ska iväg och jobba? Ja, vi får väl se. Jag lär ju vara helt död imorn iaf.
Sköönt att jag kommer hem kring eftermiddagen på fredag iaf. Älskar att vara hemma i stan!

Ajaa, ska nog packa lite inför imorgon så jag slipper göra det när det väl är dax att dra sig till bussen, lär ju inte vara lättväckt direkt. Dööd åt mig om jag missar bussen! Vilket känns somatt det är en stor risk för det..
Godnatt?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0