Söndag.

Jag är helt inställd på att det är måndag idag, vilket är jävligt jobbigt. Mycket bättre om man är en dag seen ju, men aja. Inte hänt överdrivet mycket idag. Jontand ringde och väckte mig (din jävel!) så jag vart pigg, men efter mycket om och men så lyckades jag somna om. Vart senare väckt av väckarklockan, tröttare än tröttast! Men det vara bara stressa sig upp för att hinna med allt som skulle göras innan bussen gick, men jag hann då med den just och pass. Jobbat mitt pass 16-21, och somvanligt så gick det bra. ;b Hände ingenting anorlunda (somvanligt)

Men... imorgon... DÖDARPASSET, jag tror inte jag kommer komma levades ur mitt jobb. Jobbar 7-21.. 14 tímmar på jobbet, jag är fan nog trött dom få timmar jag är där, hur ska jag då klara detta? Det återstår att se imorgon, men leva lär jag ju inte göra iaf. Och inte tänka det minsta på pengarna som rullar in heller, usch.

Nepp, nu måste jag hoppa isäng och hoppas på att jag somnar snart, vilket inte kommer hända men vafan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0