Söndag.

Rätt seg dag, precis som igår.. Kom mig inte upp ur sängen förrän vid fem-tiden igår. Kände mig helt slut och allt var allmänt jobbigt, men lyckades endå träna på vårat Wii, och det var sjukt jobbigt. Efter det kom Jonte hit och ville prata deep talks om allt och inget, så vi begav oss till Gummark. Vi tog det mest lungt där, tuktade volvo litesmått, och spelade "tecken" (jag och nicko äägde pojkarna!!).. trevligttrevligt!

Nu är ju megatrött och vill bara landa i soffan i Boliden så jag slipper anstränga mig, haha.. men innan dess måste jag vänta påatt mamma ska komma tillbaka och packa ner saker jag behöver, tex räkningar och massa annat;s, sen köpa massa godis på Coop sen bege oss till Boliden där det blir middag. Annars blire bara att ta det lungt resten av kvällen. börjar ju somsagt 7 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0