Söndag.

Nu är äntligen/tyvärr helgen över, vet inte riktigt vad jag tycker?
Hade iaf treevligt igår. Har inte haft så stora förväntingar på stadsfesten, har aldrig riktigt varit megakul där, men det funkade helt klart. Betalade bara 240 kr för inträdet igår så det var ju väärt. :)
Trodde att jag hade tagit med mig kameran igår, men det gjorde jag tydligen inte så det blir inga bilder.. som vanligt ;)

Idag händer det väl inte sådär jättemycket. Är trött och orkar inte anstränga mig.. Men jag ska iaf till Elin och tjockaa, sen umgås med Jonte tills min buss går hem imorgon vid 12.15..
Börjar jobba vid 1, inte taggad, men det är ju pengar! :D Är oftast rånegg just innan jag drar till jobbet, men när jag väl är där så går det hur bra som helst.

Veckans planer:
Måndag: Buss hem till Boliden 12.15, jobbar 13-21 (sara fyller år oxå;) )
Tisdag: Jobb 16-21
Onsdag: Jobb 7-12
Torsdag: Jobb 12-21
Fredag: 16-21, buss hem till stan 22.30
Lördag: Fira Saara
Söndag: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0