Still monday

Sådärja, nu är jag äntligen hemma, eller jag har varit det i en timme redan..
Dödstrött på jobbet, jobbigt att vara ute och cykla i regnet till massa vårdtagare. Imorse när jag vaknade var min första tanke "Jag somnar fan om nu och vaknar upp när det är värt att stiga upp" Det spöregnade! Men det var bara dra sig upp ur sängen. Dock så kom morfar ner efter 6 snåret och ville vara snäll o skjutsa mig till jobbet. Guld värt (L) hehu..

Nee, nu ska jag gå och lägga mig i soffan och lyssna på lite musik, har en hel del sömn att ta igen. sen tror jag att jag ska kolla om jag hittar nån lämplig mobil att köpa eftersom min är helt fuckad, men det blir inte av förrän lönen rullat in.
Läääängtar tills jag kommer hem=D wieho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0