Torsdag.

Nu sitter jag här igen.. ovanligt? Njaa.. haha, blir oftast att jag hamnar framför datorn när jag får tid. Finns inte så mycket annat att göra här i Boliden. Är hemma själv också vilket inte är så omtyckt, så jag ska snart slänga mig i soffan och tjollerprata med Emil tills det är sovdags, självklart med tvn på! måste ju ha något ljud här i huset...

Väckarklockan är inställd på kl 6 och jag känner på mig att jag kommer försova mig bara föratt jag är själv hemma... Måste ta mig upp!! så om någon vänlig själ är vaken vid 6 så väääck mig, haha! jobbar bara 7-12 imorgon, så jag drar hem redan vid ett-tiden och funderar på fest på kvällen? Ja, vi får se helt enkelt. Beror på om någon är sugen, Camilla kommer iallafall. :)

Nepp, nu ska jag gå och packa och försöka få mig att bli trött, ett måste! ska göra bort massa saker inför imorgon för de lär bli stressigt mellan jobbet och bussen hem.

Höööörs!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0