Måndag.

Dagen har bestått av jobb. 7-16, sen hem och äta sen gå och lägga sig direkt, vaknade för en stund sen. Tur att jag inte börjar jobba förrän 12 imorgon!
Måste skaffa mig sovrutiner så jag pallar med dagarna, särskillt nu när jag har jobb hela sommarn. ;s

Jobb på Hemtjänst? Caroline? Skulle inte tro detva! men så vart det, tydligen.. Jobbar fram till 16 augusti, 5-6 dagar i veckan. Ahh nästa vecka jobbar jag hela veckan utom lördag. Hooppas verkligen att jag jobbar bra tider så jag tar mig hem. Vill inte bo här hela sommarn utan social kontakt..

Vad händer riktigt på midsommar? Det enda jag vet är att det ska supas eftersom jag inte kommer ha tid med det annars, haha ;b

Veckans planer?
Måndag: jobb 7-16 (inskolning hela veckan)
Tisdag: jobb 12-21
Onsdag: jobb 7-16
Torsdag: jobb 12-21, försöka få sig hem?
Fredag: Hem? FEST!!
Lördag: Umgås så mkt som möjligt, och ta det lungt!
Söndag: Åker tillbaka till Boliden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0