Söndag

TröttTröttTrött!
Jag är helt död eftersom jag sovit några få timmar inatt, eller minuter. Pratade om massa läskiga saker när Sara kom hit igår så jag var fast bestämd vid att jag inte skulle sova hemma igår, haha. Jontand och John hämtade upp mig där vid 3(?) kanske, sen bar det iväg på olika bilturer, och landade tillsist i Ursviken där John bor. Eftersom han var tokfull så däckade han i bilen så vi inte tog hos hem.
Låg och mös med Sebbo (Johns pitbull) hela kvällen, riiiktigt söt hund dedär alltså! Men var livrädd föratt dem hade ormar och spindlar som husdjur.. Så jag ville helst inte röra mig från soffan i onödan, haha.
Hunden tog upp hela soffan så jag och jonte låg på typ en sjättedel av soffan. Jappp vi skämde bort hunden liiiiiite.

Asch, nu hinner jag inte skriva nå mer för morfar vill hem.
Inte taggad på Boliden och jobb. Upp kl 6 imorgon, usch och fyfan. Jag vill bara vara hemma för en gångs skull. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0