Söndag.


Jahaaja, sitter hemma just nu och gör inte mkt alls. Kom hem efter tio ikväll och inte gjort ett skit sen dess. Väntar på Sara så jag hinner träffa henne lite eftersom jag aldrig är hemma. (flyttar typ till boliden nu i sommar, pga jobbet). Sen vänta på att några vänliga själar (jontand och dennis) ska hämta mig så jag slipper sitta hemma själv och ha ont i magen. Har någon konstig känsla av att jag verkligen inte ska sova här själv inatt, och om allt blir som det är tänkt så ska jag få slippa det med.

Midsommar då. Den spenderades i Degerträsk (SKOGEN!!!!) med några muppar.. Camilla, Oskar, Robin, Elin, Palle och Fredrik, närmare bestämt. Skulle sova i ett jävla ruckel som såg ut som en skräckfilmsstuga. Tur att vi hade lite vett och bestämde oss för o sova i Robins stuga där det fanns värme och framförallt säkerhet ;O. Idag har de då int hänt ett skit, ute och kört sönder bilar, skulle egentligen köra jag med men ångrade mig rätt snabbt med 6 pers i baksätet, haha.

Nepp nu ska jag vänta på Sara sen hoppas på att mupparna kommer och hämtar mig snart, det här håller inte.. Sen imorn(idag) drar jag till Boliden eftersom jag måste stiga upp kl 6(!!) på måndag inför 6 dagars jobb i veckan.

Skriver nåt mer ointressant sen när jag har orken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0