Tisdag.

Sådärja, då var det tisdag igen :)

Steg upp 6 imorse eftersom jag jobbar delad tur idag. 7-12, och ikväll jobbar jag 16-21. Jag har även turen att få jobba med min moster. Antar att jag endast kommer jobba på hemmet ikväll och då är det bra att ha hon till hands, när jag inte har jobbat någon kväll där än. Men jag lär ju märka vad som händer ikväll. :)
Efter jobbet ska jag hem och stöka på, tills min buss hem till stan går. 22.30, drygt! Haha alltså jag vet att det är lite förvirrande, men "hem" är iaf nu i Boliden! och hem till stan, Ja det säger väl sig självt? :)´

Hursom, när jag kommer tillbaka till stan så hoppas jag att jag hinner till OK innan det stänger så jag kan hämta ut mitt paket, annars får det bli imorgon.
Blir ingen sovmorgon för mig även om jag är ledig imorgon, ska in till stan o fixa massa saker. Sen blir det mest troligt att jag drar till Gummark. :) kommer hem på torsdag för o jobba lite mer.....

Nepp, nu ska jag roa mig med att göra några armband, fotgrejs och sådär.. Ganska kul faktiskt, barnunge som jag är ;) Men jag skyller på Boliden som vanligt, haha! Det finns ju inget o göra, särskillt nu när jag är själv i ett stort hus mest hela sommarn, tyvärr! :( Bara att komma och hälsa på när ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0