Tisdag fortf.

Sådärja, är hemkommen från jobbet nu. Blev inte alls som jag tänkte att det skulle bli. Flängde runt hela Boliden till massa olika gamlingar, riktigt söta!
Jobbar man på hemtjänsten så får man stå ut med att upprepa allting 100 ggr på fem minuter. Men dom flesta är söta även fast dom är dementa och säger samma sak, man står ut ;) haha..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Stökade allting som skulle fixas tidigare idag så nu behöver jag bara sitta och vänta på bussen som går om drygt en timme.

-
FUCKKKK!!!!! kom just på att jag inte har några pengar, faaaaan. måste springa till automaten nu.. åh så jobbigt.
aaaaja, jag har ju uppdaterat massa ointressanta grejer i mitt liv iaf, duktigt!

Uppdaterar sen nångång när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0