Tisdag.

Jag är heeeelt död idag! Hur jag ska överleva denna dag återstår att se. Vaknade rätt nyligt och hoppade in i duschen. Sov somsagt ingenting inatt så jag har inte fått mycket sömn alls. Men några timmar nu på dagen iaf, vilket behöövs! Igår började det iaf med att jag bara satt hemma, eller på dagen var ja och camilla duktiga o drog till arbetsf. och fixade massa saker!=D På kvällen drog ja till jonte för o hämta mina grejer som jag lämnat där. där vid 1 på natten så mötte vi upp Joel och Filip och dom började supa.. hände massa sjuka saker medans vi var ute, sen imorse bestämde dom sig för att dra till Kaplan o fika, och jag drog hem. tröööttare än någonsin! Ikväll blire då iaf rovön med klassen.. kommer somna på plats? acsh, jag ska nog orka! är inte såå trött nu iaf. Nae nu ska jag gå och torka håret, sen fixa nåt att ääta, sen ringa Kim och höra vad som riktigt hände igår? nerslagen ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0