Torsdag.

Äntligen är det snart fredag, vilket innebär att jag kommer hem till stan och stannar där tills på söndag, wonderful!
Idag har jag då verkligen inte gjort något vettigt. Steg upp kl 6 som alltid, drog iväg till jobbet där det inte hände spec mkt på hela dagen och drog hem strax efter kl 15. Ut o soola! Tyvärr hinner jag ju inte ligga där så länge. :(
Nu snart ska jag ut o måla garaget igen sen bara slappa framför tvn eller nått. Jag är helt utmattad av jobbet, eller sömnbrist är det! Stiger upp alldeles för tidigt på mornarna. Men imorgon är min sista tidiga morgon på ett tag iaf, och det ska bli riktigt skönt! Jobbar 7-12 imorgon sen drar jag in till stan, så underhåll mig nu medans jag kan vara social. :)
Nepp, nu ska jag ut o göra nåå nytta så de fortare blir klart nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0