Fredag.

Fredag idag då, ingen aning om vad jag ska hitta på i helgen men det löser sig nog.
Har haft rättså fullt upp i veckan. For till Piteå i måndags och umgicks med nåra barndomsvänner +anna och någon skum random från Luleå. Kom hem i onsdags, hann bara hem och äta och duscha sen hämtade Jonte upp mig. Gjorde väl inte spec mkt, var mest i garaget och var ute och körde med Robert B, for tillbaka till Jonte vid tio och slockade direkt, var hur trött som helst! Hade massa konstiga drömmar och var allmänt skum ;b Vaknade vid 9 igår och var riktigt pigg, for ut och körde med robert igen sen frassemaat, satt riktigt bra i magen! senare på kvällen umgicks jag med Robert F och Jimpan en stund, trevligttrevligt!

Haha så har min vecka sett ut, får väl se vad som återstår. Förkylningen har inte heller gått över, riiktigt jobbigt!
menmen, ska  fixa lite grejer sen sova trorjag, är trööööött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0