Lördag

Riktigt seg dag. vaknade för två timmar sen, helt död i kroppen, Drack ju somsagt igår, och trevligt vare. Orkar som inte säga så mycket om kvällen, hände inget "udda" iaf. :)

Har en jättekonstig känsla i magen nu och jag vet inte vad det beror på, det är grymt jobbigt iallafall. Har bara lust att gå ut och lägga mig i en snöhög och ligga där ett tag ;b

Ajaa, idag blire nog att vara med Jenny iaf, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått blire säkert, jag är inte så brydd endå så det spelar ingen roll för mig om vad som händer.

åååååååh, har inga pengar på telefonen, ellerjo 48 ÖRE!! jag dör, ( har varit utan pengar i 3 dagar nu ) JAPP kalla mig mobilfjortis. men det går ju fan inte få tag på någon ;s jag blir tooookig.
Nu har jag iaf (trorjag) beställt hem telia max 25 så jag kan börja använda det. äh jag vet inte, nått ska komma med posten iaf, Måste få kunna använda mobilen snaaart iaf!

Nepp, nu ska jag fortsätta dricka min cola och se på våra bästa år, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0