Söndag.

Tycker att jag är riktigt duktig på att uppdatera bloggen nu, eftersom jag inte har tänkt lägga ner så mycket energi. Skriver bara föratt.. och skriver sjukt ointressanta grejer, men endå :)

Igårkväll kom Jonte och hämtade upp mig, skulle egentligen dricka med han vart opeppad så vi tog det lungt istället. Lärde han att spela 500 (kortspel), och somvanligt förlorade jag ( gör alltid det i alla spel mot honom ).
Sen kom Stoor, Kevin och nån ful unge och joynade oss. Satt bara och klagade på allt och var allmänt störande ;b
Dom fick iaf sin vilja egenom att Jonte skulle skjutsa dom till Matte efter mycket om och men. For sen ut och fortsätte att köra sen droppa vi av alla som var med i bilen och for hem och såg film.
Var helt död imorse när jag vaknade, tröttare än någonsin och det är jag fortfarande. Jonte bjöd iaf på subway mat när jag vaknat till,  längesen man åt där, gootti!

Sådärja, skrivit av mig väldigt onödig information. ska fortsätta göra det jag gjorde tidigare, ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0