Tisdag.

Jag spricker snart av ilska...... SKADADE MÄNNISKA, det är ju förfan något allvarligt fel på dig.

-
Äh, ska inte skriva massa skit som endå ingen fattar.. Jobbat på Coop idag som alla andra vardagar på senaste tiden. Första timmen gick så jävla sakta och jag tänkte faktiskt fara hem, men senså ringde Emma så vi satt o babbla i en halvtimme så då hade jag iaf något att göra, men efter jag pratat med henne och gått ner i butiken så hade vi fått hur mkt varor som helst så det var nice. Happyface på mig kan jag loova! så resten av dagen gick hur fort som helst. :)
Dagen imorgon lär ju inte bli så mkt sämre eftersom jag får jobba med Anna ;) Vi har alltid kul då så jag ska nog överleva.


Nepp, nu har jag inget mer att skriva. Ska fortsätta lyssna på musik i högsta volym och försöka komma fram till några lösningar om vad jag riktigt ska göra av nåra personer! cpcp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0