Tisdag.

Blev en halv dag mindre på Coop idag, gick hem vid 11 för jag orkade verkligen inte, kämpade iaf på fast bettan tyckte att jag skulle dra redan när jag kom dit vid 8. Hatar att vara sjuk och jag vet inte vad det beror på heller, måste vara dendär jävla allergin. :( Somnade vid 3 och vaknade 6 o var klarvaken. Vilken normal människa är klarvaken vid 6 om man somnat tre timmar tidigare? ;S sjuksjuksjuk!

Jag har iaf sovit i två timmar när jag kom hem, slocknade direkt! Men nu ska jag verkligen försöka orka med Coop resten av veckan så jag inte får frånvaro, inte bra!
Nu ikväll blire inte att göra mycket, försöka sova tidigt iallafall. Kanske gå ut och gå och hämta Step up 2 hos Jonatand. Jag är liite efter som varken sett ettan eller tvåan!

Nepp, nu ska jag leta mig något att äta till middag.
Förövrigt så fick jag hem skorna igår =D hmm, blir 177 cm lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0