Torsdag.

Torsdag idag, halvseg dag men endå rätt okej faktiskt! Coop funkar ibland och ibland inte, haha. Tiden går så sjuukt segt även om det inte är jättetråkigt att jobba.
haha ärligt så fattar jag inte meningen jag just skrev men orkar inte radera den, hahah!

Hursomhelst, Jobbat idag, ätit och nött framför datorn bara.. Klickade hem ett par skor från Nelly.com med. Nu har jag nått att sysselsätta mig med varje dag framtill sommarn, Lära mig gå i högklackat!!! 13cm, herrejösses.
Jaaja, annars har det väl inte hänt speciellt mycket. Vet inte vad helgens utbud är heller, kanske vara med robert på lördag iaf, menja, jag vet inte!

Ne nu ska jag nog fortsätta sociala med några töntar på msn sedan soova! börjar ju somsagt 8(!!!) imorgon.

Här är iallafall en bild på skorna. Ville dock ha dem i svart, men blev bruna.

Nelly  Shoes - Tree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0