tråk

Ja, tragiskt men sant.. Jag har blivit en av ALLA töntar som skaffat facebook, haha! Hade väldigt lite o göra, så jag blev medlem, fattar ingenting av det än, får utforska detdär en annan dag när jag har lite o göra.

Sitter just nu och gör absolut ingenting. Slocknade direkt efter middagen och sov ett par timmar och när jag väl vaknade så insåg jag att det inte gav något att hitta på nåt ikväll, så det blev en hemmakväll förutom en halvtimme som jag och sara spenderade ute med Kim som jag inte pratat med på väldigt länge.

Frågan är ju vad jag ska hitta på nu? Finns som inte så mycket att göra för alla andra är ute och festar eller gör något annat tråkigt. Blir nog att försöka sova kanske? Eller sätta på en film lät som en bra idé. JAPP nu har jag bestämt mig, Ice Age är på g=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0