bad consciense, ohyes!

Det kan inte vara sant. Japp, ännu en tabbe från min sida, great! även fast det inte var jag som startade och slutförde den men.. och egentligen var de inte mitt fel, men Japp jag har dåligt samevete! :( fanå

Gårkvällen då. Vet inte vad jag ska säga men det hände en heel del! Förfest hos nina ( jag var nykter hela kvällen ) sen drog vi ut på Station även fast min ekonomi inte har råd med det egentligen.
Var där nån timme sen skulle jag och Kim och hans kompisar dra till Olles, men vad händer? Dom springer iväg och jag är helt inne i att skicka ett sms på hans telefon, så jag tappar bort dom. Hittade Linus och gick till Max för o käka med Jimmy. Efter mycket om och men så hittade iaf Kim mig igen och kunde få tillbaka telefonen. Ville bara döda hans jävla telefon som ringde HELA tiden, hur orkar han ens?
Kom väl hem kring 3 och har inte sovit mycket inatt villja lova, så jag lär vara helt död ikväll på kvällens utbud.. Ska hitta på nå skoojsigt med Emma, saknade ungeee!

Ajaa, ska fortsätta vänta påatt Sara ska ringa så vi kan gå ut!!
Kan lägga in en bild på mitt blonda hår senare när jag fått bilderna från igår, eller blire bara en vanlig mobilbild med sämst kvalla. Ja, vi ser väl hure blir. Risigt äre iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0