Fredag.

Äntligen helg!
Efter att varit på svenskalektionen, som varade i typ 5 min för alla missförstog nog, så fick jag veta mitt betyg och började dra mig in mot stan.. Gick runt där flera timmar med camilla och sara, men kom bara hem med två par strumpisar. Är fattig eftersom jag (kanske) ska pierca mig nästa vecka. :)
Nu är jag iallafall hemma, eller det var ett bra tag sen.. Har nyss diskat upp disk för två år(!!!), så mamsen inte har något att klaga på när hon kommer hem på söndag! För städa lär jag ju göra när jag har tråkigt så ;D

nepp, nu ska jag ta och göra min midaag, rostat bröd med ägg och lite kaviar, muumma! sen kanske städa rummet lite och duscha. sen invänta att Jenny ska kma hem så jag har något att göra ikväll! sen kommer jontand med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0