Måndag.

Har väldens huvudvärk, riktigt jobbigt. Ännu jobbigare är att det är skola imorgon, även fast jag varit ledig nu i några dagar, men jag är riktigt less!
Hos läkarn kom hon fram till att jag ska hålla mig borta från alla mjölkprodukter under 2-3 veckor. inte en chans att jag kommer klara det, så jag drar nog bara ner på mängden istället.
Hos frissan gick de väl oxå bra. Blev mörkt hår utan slingor osv som det först var tänkt. Men guudarns så skönt det är att ha mörkt hår igen istället för min tidigare äckelhårfärg!! men håret blev riiktigt kort (enlig mig), men.. det växer väl ut nångång.. den "riktiga" caroline är äntligen tillbaka, haha! mörkt hår, thats me.. aldrig mer "ljust"..

så har min dag iaf sett ut, efter maten drog jag till Gummark och umgicks med Jontand och Tobbe, så nu är jag äntligen hemma och ska pressa alvedon och kanske se nån film eller något, inte trött än.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0