Måndag.

Helgen har bestått  av massa trevligheter..
I fredags satt ja hemma o väntade på (seg)Jenny skulle komma hem från Umeå, drog till henne sen for jag hem och umgicks med jontand. Steg upp rätt tidigt på lördagen, men gick o la mig igen. Slösade bort dagen framför tvn.. Vi drog till krysset o mötte upp Camilla sen bar det iväg till Robin där folk drack och spelade kubb osv, trevligt!
Drog in till stan, och insåg just innan att jag hade legget hemma, så ingen utgång för mig.
Nästan hela söndagen har betsått av att ligga ute på Jennys baksida och steeeka, och spela Skipbo. Dåliga som vi är så somnade vi ett tag efter maten och vaknade halv 10(!!) så nu kommer jag aldrig lyckas somna. Så frågan är ju när jag ska orka stiga upp imorn? ;s

Nae, nu ska jag gå och försöka göra något vettigt, men vad? lär ju inte somna inom dom närmsta timmarna iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0