Onsdag.

Den här dagen har inte alls varit nå vidare bra.. kanske för lite sömn? Skulle vaka inatt med Jontand, höll inte riktigt för mig, somnde några timmar medans han orkade hålla sig vaken hela natten. Vi var ute och körde bil i 4 timmar, så vi hann verkligen vara överallt runt skellhell! in i mörka skogar på grusvägar ochja..... usch! men det var trevligt endå.

Annars har det inte hänt mycket idag, åt på balder, spelat kort, gått på stan med Nina, Elin hämtade ett par skor hos mig sen var jag ute och gick med Sara en stund.. Inte pluggat något som jag verkligen BORDE ha gjort, har rätt mycket att göra..

Tog förresten ett nytt hål i örat igår, haha ointressant vetande. Blir lätt så när jag har långtråkigt och vill göra något nytt, ta hål i öronen ;b haha! men dock kommer jag nog ta ut det lite senare, pressade igenom ett smycke däruppe på örat, vilket alltid har blivit infekterat tidigare ( tagit hål 3 ggr där ), såja, tar nog ut skiten snart ;D

Meeeeeeenmen, ska fixa lite grejer sen fortsätta nöta datorn och kanske lite tv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0