Tisdag.

Bögdag! blöhh.. eller den var väl inte så farlig tidigare idag, men nu ikväll så suger allt! Och jag är aaaaarg över jävla Word som inte fungerar längre eftersom jag använt upp mina 25 ggr (!!!). Skitprogram! Datorjävel!.... ja..
Så nu får jag inga skolarbeten gjorda, men just nu skiter jag totalt i det. ( inte imorgon men ).. och jenny kommer bli tokig över att jag inte ska redovisa engelskan imorgon, för det har jag bestämt mig att jag inte ska!

Åhh, allt vart just jättejobbigt just nu..

Ge mig sommar, ge mig sömn och ge mig allt som är problemfritt och utan ångest!


Nepp, nu ska jag slänga mig framför tvn med mams och fortsätta sura och klaga över livet.

Haha stora problem va? lite är inte lätt alla ggr ;D hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0