Lördag.

Lördag idag. Trött som ett as så ska jag nu iväg till Antenr2 och dricka. Men eftersom segAnte (haha förvirrande, men det är 2 olika Ante) aldrig får tummen ur och beger sig från Byske så ska jag försöka hitta mig något att göra medans jag väntar. Bäst för honom att han skyndar sig!

Annars händer det inte speciellt mycket. Såg Paranormal activity igår (imorse) och den filmen är inte att rekomendera. Ellerja, inte för sånna som mig som tror på såndär skit. Jag var livrädd och kunde inte alls sova speciellt bra. Dock har jag bestämt mig för o se den en gång till eftersom jag somnade i början av filmen. Och då ska jag se till att ha ett sällskap jag kan krypa mig bakom när det blir äckligt farligt, haha.

Nej, nu ska jag ringa Palle och höra vart muppen har tagit vägen. Åhhhhh segfanskap. (han är värre än alla flickor tsm i denna stad!!).

Förhoppningsvis har någon en kamera ikväll så jag kan lägga upp bilder här, det var ett tag sen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0