Lördag. (trött)

Gick somsagt och la mig i sängen och slocknade ganska direkt och vaknade nyss. Tooktrött, vet inte varför. Mamma har oxå legat o sovit hela dagen, skumt. Och magen verkar inte ta emot mat för såfort jag stoppar i mig något börjar jag må illa. Ska göra ett nytt försök innan jag börjar vandra in mot stan.
Hoppas verkligen inte att det är lika mycket snö i Boliden! Det är så sjukt jobbigt att jobba när det är en massa snö ute. Men att den har kommit till stan klagar jag inte alls på, love it. ;)

Jadu, väldigt ovärd dag. Vet inte vad jag ska hitta på. Vill gå och lägga mig igen men då somnar jag direkt och det får jag inte göra. Kan inte sätta mig o se tv för mamma har brett ut sig över hela soffan och sover, så isf får jag sätta mig på golvet. Har inte kvar mina saker här heller så jag har ingenting att underhålla mig med tills bussen går, haha illa.

Ne, jag ska nog hoppa i duschen och göra mig "klar" inför jobbet och försöka hitta nå vettiga kläder att ha på mig (sjukhuskläderna är i lgh och jag orkar INTE hämta dom). Världens bästa Andreas kommer och hämtar mig klockan nio när jag slutar, wonderful! =)
Långt och ointressant inlägg, jag avslutar här, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0