Lördag.

Ingen bra uppdatering, jag vet! Men jag har inte haft tid till att sitta vid mammas dator..
Just nu är jag allt annat än pigg. Börjar jobba om mindre än 7 timmar, tur att det inte är snart! Steg upp kring halv 8 igår eftersom jag skulle följa Ante och Fredde till Piteå (tattoo), men icket. När vi kommer till Byske så säger hon att hon är sjuk så då var det bara att vända om. Dumpa av Erik och Fredde sen for vi hem till mig och gjorde absolut ingenting. Fantasin suger. Åt mat sen drog vi till Fredde och satt och gjorde lika lite. For ut och åkte bil resten av kvällen, trevligt.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och invänta att Ante vaknar så han kan ringa och berätta om han kan hämta mig i Boliden ikväll. Hoooppas! Vill verkligen inte sova i Boliden själv ikväll, och det går ingen buss så jag måste få hämtning. ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0