Måndag.

Ny vecka, nya möjligheter. (verkar somatt några fraser från skoltiden fortfarande sitter kvar, haha)
Fast nya möjligheter vet jag väl inte riktigt. Önskade att chefen kunde ringa och be mig komma och jobba. Saknar det faktiskt. I övrigt så rullar mina "arbetslösa" dagar på rätt bra. Blev en sväng förbi stan. ochja, jag var tvungen att shoppa in lite grejer, dvs en tröja, klänning och ett par skor. Men skorna vet jag inte riktigt hur jag ska göra med ännu, dom är helt galna enligt mig. Men jag antar att Camillas röst går hem. kanske sparar dom ändå.
Nu ikväll for jag hem till Camilla i hamn. Tog en promenad förbi ursviken sen tillbaka och såg tv, trevligt. :)

Ne, nu ska jag forsätta kika lite på datorn sen ska jag lägga mig och sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0