Onsdag.

Telefonen har terrat mig hela morgonen, inte kul! Och jag har bara orkat svara när chefen ringt. Konstigt samtal dedär, verkar bara somatt jag ska jobba mornar på lördag och söndag, vad är det för skit? Jag hade mycket mer timmar än så i helgen. Aja, jag hoppas hon ringer upp sen som hon sa att hon skulle göra så jag får veta hur jag riktigt ska jobba i helgen. Jobba 7-12 både lördag och söndag känns ju helt ovärt, ge mig mer timmar!
Jaja, nog om jobb. Just nu sitter jag i Byske och gör ingenting alls. Ska snart väcka mupparna i detta hus, åtminstone en så jag har någon att sociala med nu när jag inte är trött. Frågan är hur jag ska väcka? Jag överväger att hoppa i sängen, det kan bli riktigt jobbigt och bra, bara det inte blir vakna-upp-på-fel-sida för då är jag körd resten av dagen, haha. Ja vi får se vad jag lyckas hitta på.
Nej, nu ska jag bannemig väcka muppen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0