Onsdag.

Vart bjuden på mat här hos mamma med mormor och morfar som grattis i förskott på fars dag för honom. + en tårta som dom sitter och äter nu, själv tycker jag att tårta är sliskigt och inte alls gott så jag hamnade här istället. ;)

Varit och stökat på i lägenheten lite smått, ska dit på en stund och fortsätta. Blir nog även en promenix med min käre granne Nina om jag hinner. Sen ikväll kommer Ante förbi. Vad vi ska hitta på vet vi inte än, men vi måste iaf förbi Emma en snabbis sen även lämna tillbaka Jontes tröja som jag har haft i år och dar nu. Kanske tar med mig andra kläder och lämnar tillbak till folk när jag lix är igång? Haha jag har fan huuur mycket kläder som helst som inte ens är mina!

Justfan, glömde bort clipsen, dax att gå och tvätta dom nu så håret är rent och fint innan jag far härifrån! Skriver senare när jag har tillgång till internet.

Vet att inläggen är riktigt tråkiga utan bilder, men det finns inga på denhär datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0