Söndag.

Värdelösa söndag idag. Sitter just nu i lägenheten och gör absolut ingenting. Längtar tills min käre granne kommer hem, om hon nu ska stanna hemma så jag har någon att prata med. Var riktigt duktig igår som sov här hemma i lägenheten. Brukar inte vilja sova "själv" när jag har druckit men igår kände jag att det var precis vad jag behövde. Fick skjuts hem av Kim, men till helt fel ställe, dvs Atorp. Insåg att jag ville hem till lägenheten så då fick jag som tur var skjuts av Ante hem. Och äntligen har jag fått tillbaka all musik och bilderna jag sparade innan jag omformaterade datorn. Nu ska jag bara fixa serier till datorn så jag har något att göra i framtiden!

Förlåt till alla som fick ta del av mitt sura humör igår. Har tänkt styra upp saker och ting idag så jag får lite ordning och förståelse. För just nu är jag riiktigt förvirrad. Vad som än händer, så slutar det nog bra. Om kontakter sägs upp så är det nog meningen. Det finns kanske en mening med allt? Who knows. Det återstår att se.

Nu ska jag sitta här och samla kraft till att städa undan lite, lycka till Caroline! ser förjävligt ut här..

-
confused, is the word today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0