Söndag.

Tråkiga söndag idag. Alltid lika händelselös som vanligt. ;b men jag klagar nog inte..
Idag blir det då att bara ta det lugnt, möjligtvis umgås med någon, vi får se. Hittills har jag bara suttit vid datorn och sett tv, ids inte göra något annat, hehe. Men maten jag gjorde satt riiktigt bra i magen, mums!

Gårkvällen var riktigt trevlig. Började hos Antenr2 med trevliga människor sen begav vi oss mot Olles där det var en hel del folk. Efter Olles tog jag en sväng i Roséns bil sen vidare till Atorp där jag och Ante skjutsade Jenny och Robin en snabbis till stan för att slutligen fara till Kåge och göra nå grejer. Landade hemma i sängen rätt sent. Just när jag somnat så ringer Ante och ville prata i telefon så han inte skulle somna framför ratten, blöh. Tröttare än tröttast idag!

Nu ska jag fortsätta se Mammas pojkar sen ringa några samtal. Sen får vi se hur kvällen slutar.
skriver nog mer senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0