Söndag. (vill inte)

Har inte fått mycket gjort sen sist jag skrev. Eller två saker kan jag iallafall bocka av. Varit hos grannen och tog tag i samtalet jag egentligen inte ville ta upp men var tvungen att göra ändå. Det sistnämnda var nog det viktigaste, åh. Men nu är det iallafall lite mer klarhet för min stackars tröga hjärna.
Jag har fortfarande inte städat, vilket veeeerkligen behövs. Mormor och morfar kommer ju hit imorgon och hjälper mig med att göra klart det sista. Dom lär väl få en chock över bombnedslaget här.. Får ta tag i det imorgon helt enkelt. Ingen energi till det nu iallafall.
På ungefär en halvtimme ska jag bege mig mot stan för att sätta mig på en buss i 30 min mot boliden, kul. Jag är så långt ifrån taggad som man bara kan bli. Måste även försöka sova tidigt ikväll eftersom väckarn är ställd på 06.00. Hur jag ska lyckas ta mig upp kan bli intressant. Har verkligen kommit in i "arbetslöstiderna" dvs, sova länge på mornarna och vara uppe sent på kvällarna, inte bra. Vad ska jag göra av mitt liv riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0