Söndag.

Min första dag som arbetslös. Hur känns det? Förjävligt. Nejmen, arbetslös är jag väl inte riktigt.. Mitt schema gick ut igår så nu springvikkar jag istället. Förhoppningsvis får jag jobba lite då och då endå! Annars kommer jag bli tokig. Men just nu känns det jävligt skönt att få vara ledig och göra vad jag vill.

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Ska nog gå och lägga mig snart igen och försöka bli pigg. Har inte sovit skönt inatt direkt. Delat på världens minsta soffa hela natten, tills jag insåg nu på morgonen att ingen ligger i sängen så jag skyndade mig dit och fick några timmars sömn iallafall.

Ja, jag har väl inte så mycket mer ointressant att berätta. Kommer väl kanske en uppdatering senare om jag fortfarande har internet, beroende på vart jag håller hus.
På onsdag kommer en elektriker till lägenheten och ska fixa internet, så till veckan lär jag väl bli en datanörd igen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0