Tisdag.

Jag har blivit helt dagavill. Var tvungen att kolla upp om det verkligen var tisdag idag, inte bra.
Vaknade upp imorse av att jag hade riktigt ont i axeln och det har fortfarande inte gått över, vad är de riktigt för fel? jobbigt...
Igår hade jag bestämt mig för o städa och fixa undan massa viktiga saker men idag är jag inte lika taggad. Städa kändes riktigt jobbigt, men ska nog städa undan lite iallafall så blir det inte lika mycket att göra senare. Måste iallafall förbi mamma (har internetdosan där) med alla dessa räkningar och betala undan dom, usch. Jag kommer bli jättefattig. Tur att lönen rullar in på fredag, men jag lär inte bli positivt överraskad dock. Hatar när posten trillar ner i postluckan och jag ser att det är brev till mig, haha. Dom flesta blir glad av att få brev men jag vet att de innebär en räkning oftast, huhu.

Ne, nu  ska jag försöka ta tag i lägenheten och städa undan lite, sen hoppa i duschen och samla kraft att gå till Anderstorp. ;) Vad som händer senare idag vet jag inte riktigt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0