Tisdag. (5 min efter)

Hemma i schtaaan! Eller jag har varit det i en halvtimme. Sover hos mamsen inatt för alla mina kläder är här.. Ska somsagt till Luleå imorgon och spana in vad dom har att erbjuda, förmodligen ingenting åt kräsna caroline, haha. :(

Må ju då säga att min arm är inte helt ok alltså! Jag kan ju inte lyfta den, staaaackars mig! Chefen ryckte mig under armen och förde mig till rummet där alla spruträdda människor försökte hålla sig bort ifrån, haha(?). Hon fick som hon ville iallafall. Sagt och gjort så är jag nu vaccinerad. Hade inte tänkt göra det när dom skjöt upp det i flera veckor, menja, nu är det gjort! Och min arm är död. Vore ju kul om jag fick tillbaka funktionen snart, hehuehuheeeeeeee.. blä

Nej dethär går ju inte! Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på bättre tider (dvs väckarklockan som kommer ringa före sju!). trött är jag då inte, men det ordnar sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0