Tisdag. (seg)

Usch vad seg jag är. Har inte fått mycket gjort sen jag skrev sist. Duschat och diska kan jag bocka av på min att-göra-lista. Har kommit på vilken skillnad det är mellan att bo hemma och att bo i egen lägenhet. Mer frihet till saker och betydligt mindre jobbigt att diska när ingen tjatar på en att man ska göra det. Disken är den jag alltid hatat att utföra, medans nu gör jag det utan problem. Det går så mycket bättre när man själv får bestämma när och vad man ska göra.

Men somsagt, har inte städat än så det är precis vad jag ska göra nu! Sen kommer Sara förbi ikväll. Blir mest att ta det lungt, eller vi ska förbi Maxi så jag kan handla lite, sen blir det tjockiskväll och förhoppningsvis sova tidigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0