Torsdag.

Blir galen på internet som är segast i världen. Och comhem påstår att det ska gå supersnabbt ( har bredband large), my ass, det stämmer inte alls! Usch, comhem är sämst. Men äntligen har jag bytt internet, hade Firefox tidigare och då dog internet jämt och ständigt. Nu är det safari som gäller.
Aja, kom hem från stan med catrin för en stund sen. Vi som trodde att alla butiker skulle ha öppet ikväll, vi hade riktigt fel. Bara Gina som var öppet men jag fick mig en promenad iallafall. ;b
Som alla andra kvällar så är jag nu riktigt pigg och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar på att hoppa in i duschen även fast jag duschade imorse, haha. Men först och främst ska jag kolla om det går något sevärt på tv, förmodligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0