Torsdag. (Café World)

Blev en hemmakväll, och som alla andra gånger får jag "panik" i början av kvällen av att jag måste hitta på något. Tills jag tillslut inser att det är rätt skönt att få vara ensam ibland, tro det eller ej. Det var nog välbehövligt oxå med tanke på att jag varit borta hos folk mest hela veckan.
Det jag har roat mig med ikväll är Café World, haha ja, Caroline Strömqvist har spelat ett facebookspel. När jag väl ger det en chans så är det faktiskt riktigt skoj. Som med allt annat så är jag rädd att bli beroende av att måsta spela sånnadär spel eller se ett visst tvprogram en speciell dag, en speciell tid. Just därför tar jag mig inte den tiden att ens försöka börja. Konstig, I know. ;) Men eftersom man måste sköta om maten så lär jag ju bli beroende, ser redan fram emot att kalkonen ska bli klar om 23 timmar, haha.
Asch, nu tjollrar jag iväg på massa ointressant läsande. Hursomhelst, ska snart hoppa i säng i hopp om att somna snart. Mormor och morfar kommer hit tidigt imorgon. Vi ska äntligen tapetsera klart hallen. Och om jag hinner så måste jag köpa en klähylla (efterlängtat!!!!). Så sjukt less på att man måste slänga alla jackor runtom i lägenheten. Men vi får se om jag hinner, ska ju jobba imorgon oxå (16-21). äntligen, jag har saknat jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0