Torsdag.

Fullt upp i veckan. Inte av någon vettig anledning, har bara umgåtts helt enkelt så datorn har inte varit prio ett direkt.
Nu har jag iallafall internet i lägenheten, wonderful (taack jonte, hade aldrig lyckats fixa internet på egen hand)! Nu lär det bli bättre uppdatering. Och ääntligen kan jag se vad som finns på tv (kan inte få fram texttv). Har insett hur mycket man använder internet, typ till allt!

Menmen, sitter just nu i lägenheten och har just ätit fiskpinnar, potatis och remouladsås, muums! Ska alldeles strax in till stan och möta Camilla och Catrin. Måste även fixa en klipptid. Hade bokat en tid halv 10 imorse men vad händer? Jag soooover, grattis Caroline, grattis! Vart så sjukt trött efter att elektrikern var här och skulle fixa nåt (som förövrigt ändå inte blev av), så jag gick och la mig igen, vilket jag inte borde ha gjort! Så förhoppningsvis måste jag inte betala för att jag inte komm till frissan. Någon som vet om man måste det?

Ja, det var väl vad jag hade att berätta. Måste dra på mig varma kläder och bege mig till stan strax, sen blir det nog att umgås med Kim ikväll. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0