Fredag.

Jahaapp, fredag idag vilket betyder att jag flyttar in imorgon. :D nice!
Nu ska vi alldeles strax förbi tusen olika affärer sen bege oss mot lägenheten och tapetsera klart hallen sen storstäda efter allt vi dammat ner under domhär dagarna. Fyfan så det ser ut där just nu alltså.

Ja, jag har väl inte så mycket att berätta. Drar till Boliden ikväll och sover där för imorgon jobbar jag 7-12 sen blir det att flytta alla grejor till lägenheten.
På tisdag blir det en tripp förbi Ikea oxå, kunde inte passa bättre än nu! :) Dock ska jag inte köpa så mycket, måste ju spara en massa pengar om jag ska kunna klara mig framöver, men något fynd ska jag nog lyckas få.

Nej, nu ska vi ut och göra affärer. Är riktigt sugen på en plattv (mamma kanske köper en idag), men det får lov att vänta, tyvärr. Men annat småfynd hittar jag nog. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0