Fredag.

Hemmakväll, sagt och gjort. Nyss gjort en peeling i ansiktet och nu har jag smetat på brunutansol i hopp om att få lite färg? Men tråkigt nog blir det rätt ofta orange, hoppas jag slipper det denhär gången. Har tänkt göra nå mer småfix senare, måste bara komma på vad, haha. Men fötterna behöver iaf akuthjälp, sen kanske jag tar tag i mina förskräckliga ögonbryn, ja, vi får se!
Jag är då bänkad vid tvn vid 21 för då är det minnsan mr.Bean. ;) haha jag kommer aldrig växa ifrån alla hans dåliga ideer! Försöker hålla mig borta från filmer där han är med, för.. då är han ju tråkig och inte sig "själv" hehe.. Nepp, jag håller fast vid den tokiga, dumma mr.bean!

Ne, nu ska jag gå och tvätta clipsen (haha hur länge har jag inte sagt det egentligen?!?!), och det ska faktiskt bli av den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0