Lördag.

Förvirrad är ordet! ;) Jag jobbade visst ikväll. Aja, nu är det bortgjort och Sara var snäll och skjutsade hem mig efter bussresan till stan, thanx. Nu gör jag inte mycket alls, såg dom sista minutrerna av Breaking Bad nu på tv. Jag brukar inte alls se serier, men Jonte lyckades faktiskt få mig att fastna för dendär, tokbra! Nu väntar jag bara på att tredje säsongen ska komma ut, segt..

Annars då? Hade tänkt försöka sova snart, men det lär inte bli av. Är låångt ifrån trött så vi får se vad jag hittar på. Väntar på att Ante ska dra sig från Olles så vi kan prata massa strunt. Imorgon vankas det städ med allt vad det innebär. Packa MÅSTE jag göra, herregud, det är bara fem dagar kvar innan jag äger lägenheten och jag har inte ens börjat packa litegrann. Dock går det fort att packa ner allt i lådor, så mycket grejer har jag faktiskt inte. Ska slänga en massa! Hursom.. sen måste jag iväg till Ante och domdär mupparna och hämta dricka. Kvällen spenderas med Camilla och Jenny och säkert en massa mer trevliga muppar! :)

Skriver förmodligen senare idag, annars imorgon! Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0