Måndag.

Dagen började inte alls bra. Kom till jobbet helt utmattad. Sjukling? Times will tell. Chefen har försökt övertala mig om att lägga mig på rasterna osv. Konstigt? Det är ju svinsnuva, men nej, det har inte jag!
I övrigt har jag varit på rätt bra humör, dock inte nu ikväll. Tankar flyger hit och dit och jag blir långt ifrån klokare.
Hade snart tänkt lägga mig i sängen och fortsätta smsa med min trogne vän, haha! ;) Börjar inte jobba förrän 11 imorgon, skönt! Sen efter jobbet drar jag hem med Amandaa till stan, thanks!
Hörs och ses!,

-
Vad hände? Varför övergav du allt som existerade?
Ingen orkar bryr sig om det längre.
Inte ens jag. JAG? Jag brydde mig ju alltid.
Time changes. Get over it. I will someday- very soon.
Have a good life little boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0