Måndag.

Ny vecka, nya möjligheter. Eller? Haha fast detdär var ju fel.. Hursomhelst så är det måndag idag. Jag lyckades vakna rätt sent idag (runt 10), mycket bra!
Dagens planer är att springa runt på stan med Sara och Camilla, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Något måste hända iallafall, hade nog världens tråkigaste dag igår. Usch, låt mig slippa det. Och nu har mamsen dragit till Umeå för att jobba i två veckor så nu är jag själv härhemma i en (förmig) stor 3a. Kom gärna hit!! Men jag måste ju lära mig att vara själv, men det är ritkigt jobbigt.. Får lägenheten redan nästa vecka och då blir det en massa fix. Dock kan jag roa mig med att packa ner massa grejer i lådor om jag får lite att göra.

Jag måste sluta känna mig ensammast i världen bara föratt jag är hemma själv! höhö huhu hjälp........

Kommentarer
Postat av: Lisa

Heej! nu är det måndag, en ny vecka med nya möjligheter, ellerhur?:)



HAHA lite man saknar den där meningen endå på Måndagmornar av Mona!

2009-10-05 @ 11:28:33
URL: http://lisahunesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0