Onsdag.

Nu har jag varit duktig och packat ner grejer till flytten. Litegrann iaf, haha. Ligger grejer ÖVERALLT. Men jag har iaf lyckats rensa bort en hel del. Ska fortsätta imorgon om jag har orken till det. Blir att diska och städa undan åtminstone. Sen dra mig till lägenheten och få nyckeln och ta med nå lådor och möjligtvis börja riva tapeter. Har som mål att hinna klart till nästa helg så man kan chilldricka hemma hos mig. Så på tisdag vill jag att det ska tapetseras, hooppas!
Känner mig ändå inte så exalterad runt lägenheten, tror folk runtomkring är mer taggad än jag själv. Men såklart kommer det bli jävligt skönt! ;) 

Sara drog just så nu ska jag invänta Ante och höra om han ids följa mig till macken (om jag själv orkar) höhö.. Skriver mer imorgon om lägenheten och kanske lägger in nå bilder så ni får se hur den ser ut när den är tom och med dom fula tapeterna. Kanske före och efterbilder? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0