Onsdag.

Kom hem rätt nyligen. Idag har jag jävlat säkert spenderat hela min dag i lägenheten. Mamma väckte mig just före åtta, tur att jag somnade tidigt igårkväll! Nu i slutet på kvällen var det riktigt segt och ville bara hem (haha ja, på atorp alltså). Men nu är en del tapeter uppe iallafall. Hoppas på att vi hinner sätta upp resten imorgon. Måste även förbi Jula och köpa en del grejer. Sorry till alla som ringt, varken haft tid eller ork till att prata.
Började sura riktigt mycket där ett tag idag, just när Camilla och Jenny kommer in genom dörren, haha sorry! Just efter dom for la jag mig ner på hallgolvet och somnade, haha? ;o Asch, jag sover alltid efter jag surat så jag vaknade ju iaf upp på bättre humör. Senare på kvällen kom även Nina förbi, trevligt! Tur att jag inte bor helt "ensam" på min gata. Har ju Nina om det skulle krisa sig om socialitet. ;)

Nu borde jag egentligen sooova om jag ska orka med morgondagen. Jobbar oxå, joobbigt! dock bara 17.30-21 så det ska nog gå bra. :) Lite drygt bara att jag måste ta bussen fram och tillbaka. Men chefen bjuder på pizza så, inte föratt jag är spec sugen..

Ne, nu ska jag kika vidare här sen försöka sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0