Onsdag. (otursdag!!!!)

Den här dagen har gått åt allt annat än rätt håll. Helt jävla otroligt hur otur jag har haft? Sinnesjukt.
Tog mig somsagt upp imorse (goode trött dock) och hoppade in i duschen efter Camilla farit till skolan. Tog sedan bussen in till stan för jag orkade verkligen inte gå. Kommer snart kapa av mig benen om dom inte slutar värka snart. Och vad ska jag göra föratt bli av med illamåendet? ;s blir att pressa alvedon helt enkelt, kommer inte på något annat att göra. Hursomhelst.... Jag skulle ju till Boliden och jobba. Det började med att det är jättemycket snö i Boliden så bussen körde jättesakta vilket resulterade i att jag kom försent, paaanik.
När jag väl kommer till jobbet, JA, vad händer då? Jag inser att jag inte finns med på schemat. Jag går och stör min chef i ett jättestort möte där verkligen ALLA satt. Hon säger att jag inte jobbar idag (jävligt bra informerat, NEJ, eftersom det står på schemat att jag ska jobba). Jag blir galen och sätter mig på nästa buss hem.
Trött, sur, irriterad och allmänt less, (äckelpms). Men jag verkar ju iallafall överlevt dagen? Haft mer otur men jag ids inte ens berätta. Haha vem bryr sig ens? Ingen ;)

Ännu ett plus i kanten är att jag tror datorn kommer pajja snart? Den är jätteseg och ljudet har blivit helt särt. Ja jag vet inte..........
Nu ska jag fortsätta se tv och hoppas på att inget mer händer ikväll.
TackochHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0